Paddla kanot :)

Kom hem från lägerskolan för nån timme sen det var faktiskt jätte kul :)
Vi paddlade kanot.
Välte faktiskt bara tre gånger, det var as läskigt för vattnet var helt brunt och svart.
 vi hade typ lag tävlingar på dagen och då låg mitt lag sämst till så ju mer poäng man hade fick man starta tidigare på kanot stafetten som skulle vara nästa dag och vi fick starta 18 sekunder efter den första kanoten och trots det så vann mitt lag typ överlägset !
Sen hade vi typ världens minsta sängar på både bredden och längden, det var våniings sängar.
Och Ebba ville att jag skulle sova hos henne så då gjorde jag det..äähum Ebba låg helt vanligt medans jag låg helt inmosad i kanten.
Sen när vi skulle sova så kunde inte jag, Ebba och Matilda sluta skratta hahaha.
Ebba: God natt min gulle plutt
Jag: God natt min sockerpulla
Matilda: God natt mina gullpull
Hahaha asså jag vet inte hur länge vi skrattade.
Sen skulle Matilda gå på toa så hon väckte Ebba (toan låg i skogen) och jag sov fortfarande sen bara hör jag en stor duns så tittar jag ner på golvet och då hade Ebba ramlat ner från sängen när hon skulle hoppa ner hahaha.
Nu väntar vi bara priset för att vi vann stafetten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0