Aleksandra .-

Heej bloggen! :)

Förlåt för en dålig uppdatering, men jag var i skolan igår till klockan 4, och sen åkte jag hem, var inte hemma förens vid halv 5. Fick fixa iordning mig ganska snabbt fö vid 6 tiden skulle jag vara hos min kompis Elina som hade fest. :) Var mycket trevligt med mycket skratt :) Sen kollade på vi på film, män som hatar kvinnor. Jag tyckte inte om den. Men iaf, sen så sov jag här och nu ligger jag i Elinas säng och kollar på medans hon damsuger. haha!

Ska hem snart och fixa iordning mig för senare ska jag vara med min pojkvän och sen ska jag på fest igen! (:

Men vi hör senare :) Så länge får ni nöja er med en suddig bild på Elina som damsuger sitt rum!:P

/Aleksandra


Kommentarer
Postat av: eliina

MEN NEEEEJ herregud var du tvungen :o ser ju ut som jag vet inte vad ... -.-

men men säger bara en sak Aleksandra hämden är ljuv vänta dig en hämd på bloggen ;)

2009-08-31 @ 19:02:18
URL: http://lakriitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0